دوره آنلاین پرورش فرزند بالنده (پرند آنلاین)

blank

پدر، مادر بودن توانمند بودن ذاتی نیست، مهارتی است که باید آموخت.

کشفیات سفرتان چیست؟

  • با شیوه های رفتاری تان آشنا می شوید.
  • پیام های پنهان در رفتار کودک را بهتر درک می کنید.
  • مهارت خودمراقبتی را می آموزید.
  • ظرفیت خودآگاهی خود را افزایش می دهید.

اطلاعات دوره:

در دوره پرورش فرزند بالنده، پدر و مادرها متوجه نکات زیر می شوند:

  •  والدگری­ اش از کجا آمده است؟
  • چه شده که اینگونه پدر و مادری می­کند؟
  • چه ­نوع والدگری­ می­خواهد داشته باشد؟
  • چه انتظاری از فرزندشان دارند؟
  •    مواقعی که به دلیل رفتارهای فرزندش کلافه شده، چه اتفاقی در مغز آنها و کودکشان رخ داده است؟

 با درک عمیق تر این موضوعات، پدر و مادرها می­تواند لحظه‌­های پراسترسی که در طول روز برایشان ایجاد می شود را مدیریت کند و رفتار مناسبی با کودک خود داشته باشد. رفتاری که پیام مناسبی را به کودک شان منتقل کند و آسیبی را به کودکشان نزند.

هر رفتار کودک معنایی دارد، یعنی از احساس و نیازی در او حکایت می کند. کودکان به والدینی نیاز دارند که در کنارشان باشند و به توجه به احساس و نیاز کودک در آن لحظه به رفتارهای آنان پاسخ مناسب دهند. برای انجام این کار لازم است والدین توانایی پیدا کنند که نخست احساسات خودشان را تنظیم کنند. بدانند که چگونه می توانند حال خود را خوب کنند و بتوانند متناسب با احساسات و نیازهای کودکشان عمل کنند.

از آنجا که والدگری کار پرفشاری است و گاهی موجب تنش و استرس زیاد در والدین می­شود، این برنامه به والد کمک می­کند مهارت آرامش دادن به خود و مراقبت از خود را یاد بگیرد.

این دوره بر مبنای رویکرد های ذهن آگاهانه، استفاده از روش های خودروایتگری و بر مبنای نقاط قوت والدین طراحی شده است. اثربخشی این دوره باشیوه های پژوهشی در ایران و استرالیا ارزیابی شده است.

نظرسنجی دوره:

قدرت بیان و تفهیم مطلب:
87%
کاربردی بودن مطالب
89%
دوره را به دیگران معرفی می کنید؟
97%
کیفیت ارائه و پشتیبانی خدمات آنلاین
91%
ارزیابی کلی شما از خدمات آموزش غیر حضوری
85%
0
تعداد شرکت کنندگان آنلاین تا کنون
2234
تعداد شرکت کنندگان پرند تا کنون
تعداد شهرها
تعداد دوره‌ها تا کنون

سوالات متداول:

خیر.با توجه به نوع دوره لازم است همه شرکت کنندگان راس ساعت در دوره حاضر باشند. جهت احترام به حریم خصوصی شرکت کنندگان دوره ضبط نخواهد شد.

هرآنچه برای کارآمدی دوره ها به شکل غیرحضوری لازم بوده انجام شده تا مطمئن باشیم محتوای مدنظر به طور کامل به مخاطب می رسد. ایجاد پلتفرمی با کیفیت و کارایی لازم، بازبینی محتوا و ملزومات دوره و آموزش تسهیلگران از جمله این اقدامات است. 

برای برگزاری دوره های آنلاین از پلتفرم همنوا استفاده می شود که این پلتفرم وب بیس است و از طریق لینک محل برگزاری دوره وارد دوره می شوید و نیاز به دانلود برنامه ای نیست. ضمنا فایل راهنما و اطلاعات لازم برای سهولت استفاده از پلتفورم پیش از جلسه برایتان ارسال می گردد.

خیر.با توجه به نوع دوره لازم است همه شرکت کنندگان راس ساعت در دوره حاضر باشند. جهت احترام به حریم خصوصی شرکت کنندگان دوره ضبط نخواهد شد. ولی اگر به دلیلی غیرقابل پیش بینی جلسه ای را از دست دادید تیم پشتیبانی ما همراه شماست تا با محتوای دوره همراه بمانید.

خیر. پس از ثبت نام ما با شما تماس(ارتباط) خواهیم گرفت.

از آنجایی که دوره پرند دوره ای تعاملی و گفتگومحور است پیشنهاد ما به شما این است که مشارکت فعال داشته باشید. میزان فعال بودن شما در تمارین و گفتگوها رابطه مستقیمی با میزان کارایی دوره برای شما دارد. 

بله مباحث دوره با تعامل و گفتگو با شرکت کننده ها پیش می رود و در فواصل گفتگوها فرصتهایی برای سهیم شدن و یا پرسیدن سوالات وجود دارد. ضمنا فرصت هایی فراهم شده تا شما در طول جلسه بتوانید با چند نفر از شرکت کنندگان فعالیت گروهی و همفکری داشته باشید.

کافی است لینک این صفحه را برای دوستان تان بفرستید و آنها را از این دوره مطلع فرمایید.

 تک تک تسهیلگران دوره ها  افرادی هستند که سالها مشغول رشد و یادگیری بوده اند، طی فرآیندی بلند مدت آموزش های مفصل تسهیلگری دیدند و ارزیابی های متعدد شدند و همه با یک ساختار واحد در دوره ها تسهیلگری می نمایند.

والدگری موضوع چند وجهی است و هر کودک و والدی شرایط خاص خود را دارند لذا اگر به دنبال یک نسخه واحد بگردید احتمالا در دوره پرند به آن نخواهید رسید ولی اگر می خواهید با استفاده از اصول و دانش هایی که سالها در دنیا مورد بررسی قرار گرفته توانمند شوید و خود برای موضوعات زندگی تان راه جل را بیابید دوره پرند کاملا برایتان این فرصت را فراهم می کند.

بله. می‌توانید با موبایل، تبلت یا لپ تاپ در دوره شرکت کنید اما جهت کاربری آسان‌تر و استفاده حداکثری از امکانات موجود در پلت فرم برگزاری دوره، بهتر است با لپ تاپ یا تبلت در دوره شرکت نمایید.

اثربخشی دوره:

blank
blank

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo