ما مربی هم نیستیم (آفلاین)

این دوره آفلاین برای همه کسانی است که در رابطه با نزدیکانشان مربی‌گری می کنند مناسب است.
او همچنین گر در معرض مربی‌گری یکی از عزیزانتان هستید نکات این وبینار به دردتان می خورد به شرطی که نخواهید برای انتقال مفهوم «ما مربی هم نیستیم» او را مربی‌گری کنید!
ما مربی هم نیستیم چه چیزی هست و چه چیزی نیست؟
ما مربی هم نیستیم به این معنا نیست که ما با هم درباره یادگیری های تازه مان گفتگو نمی‌کنیم. به معنی دور شدن و صمیمی نبودن نیست. بلکه به معنای رعایت حریم طرف مقابل است. 
ما مربی هم نیستیم یعنی من تازه ها را یاد می گیرم و متعهدم به زندگی کردن یادگیری هایم. انقدر متعهد که دیگران هم بتوانند از اثرات یادگیری من بهره مند شوند حتی اگر انتخابشان نیست که این یادگیری ها را زندگی کنند.
و اگر آن ها این را انتخاب نمی کنند به این معنا نیست که آن ها لجباز، ضد رشد، بی ملاحظه، یادنگیرنده و … هستند. وقتی آن ها انتخاب نمی کنند که بر اساس یادگیری من زندگی کنند فقط و فقط یک معنی می دهد:
آن ها الان انتخاب نکردند که بر اساس یادگیری من عمل کنند. همین!
زندگی من درباره این است که من چرا یاد می گیرم و با یادگیری هایم چه می کنم و این که خودم چقدر باز و یادگیرنده ام به آن چه از جانب دیگران در معرضش هستم؟(مثلا درباره تذکر مادر همسرم)
و در نهایت, عزیزان: ما مربی خودمان هستیم 🙂

بعد از خرید دوره چگونه از آن استفاده کنم؟

بعد از ثبت نام در این دوره آفلاین با مراجعه به چروفایل کاربری خود وارد بخش دوره های من شده و با انتخاب ما مربی هم نیستیم، به فیلم و فایل‌های آن دسترسی خواهید داشت.

 
 

اطلاعات دوره

زمان تخمینی: دوره آموزشی آفلاین

دسته‌بندی‌ها: ,

محتوای دوره آفلاین

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank blank blank

اطلاعات دوره

زمان تخمینی: دوره آموزشی آفلاین

دسته‌بندی‌ها: ,

enemad-logo